Schools.gr

Πανελλαδικός Οδηγός της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

Glion_UG_banner_0917_968x250

logo_meta_to_koudouni
p42001111p42100091p42001011p42001031

ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ – Κέντρο Μελέτης & Δημιουργικής Απασχόλησης

Προστέθηκε από admin

0 αξιολογήσεις

  • Δεληγιάννη 20, Μελίσσια 151 27, Ελλάδα

  • Γεωγραφική περιοχή: Αττική - Βόρεια Προάστια
  • Τηλέφωνο: 2108102301 - 6971978801 - 6970982860






Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Μελέτη και μαθησιακές δυσκολίες ; Υπάρχει τρόπος!

Όσον αφορά τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, η μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας μπορεί να καταλήξει σε πραγματικό εφιάλτη όχι μόνο για τα ίδια αλλά και για τους γονείς τους.

Πολύς κόπος και κανένα αποτέλεσμα…

Οι υπεύθυνες του κέντρου και ειδικές εκπαιδευτικοί έχουν βάλει ένα στοίχημα: τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να αγαπήσουν τη μελέτη των σχολικών μαθημάτων και σε βάθος χρόνου να αγαπήσουν και το ίδιο το σχολείο.

Σε ξεχωριστή αίθουσα, που αποπνέει ηρεμία και γαλήνη, μαθητής και εκπαιδευτικός βρίσκουν μαζί τον τρόπο να πλησιάσουν τα μέχρι τότε δυσπρόσιτα γνωστικά αντικείμενα.

Σιγά-σιγά ο μαθητής εξοικειώνεται με αυτά και η προσπάθειά του ανταμείβεται.

Αξιολόγηση – Αποκατάσταση

Το κέντρο μας στην αξιολόγηση και αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας εφαρμόζει την «Μεθοδολογία Μαυροειδή».

Βασικοί άξονές της είναι:

• Η έγκυρη και λεπτομερής αξιολόγηση των βασικών γνωστικών διαδικασιών που αντιστοιχούν σε κάθε ηλικία.
• Η εκπόνηση ατομικού προγράμματος αποκατάστασης σύμφωνα με την κατευθυντική μοντελοποιημένη μέθοδο.

Αξιολόγηση

Μετά τον εντοπισμό κάποιων δυσκολιών είτε από τους εκπαιδευτικούς είτε από τους γονείς είτε όμως και από τον ίδιο τον μαθητή ακολουθεί η λεπτομερής αξιολόγηση συγκεκριμένων γνωστικών τομέων μάθησης ανάλογα με την ηλικία του μαθητή.

Οι γνωστικοί τομείς οι οποίοι αξιολογούνται είναι οι εξής:

• Ανάγνωση
• Αναγνωστική Κατανόηση
• Παραγωγή Προφορικού Λόγου
• Παραγωγή Γραπτού Λόγου
• Γραφή
• Επίγνωση των Επιπέδων του Λόγου
• Μνήμη
• Ακουστική Αντίληψη
• Οπτική Αντίληψη
• Χρονικός Προσανατολισμός
• Λογικομαθηματική Σκέψη
• Ακαδημαϊκές Γνώσεις Υποβάθρου

Μετά την ολοκλήρωση της Μαθησιακής Αξιολόγησης προκύπτουν συμπεράσματα ως προς:

• το είδος της Μαθησιακής Δυσκολίας
• την αιτία της
• την βαρύτητά της
• την ανάγκη αξιολόγησης και εκτίμησης άλλων ειδικοτήτων (π.χ. από Λογοπεδικό, από Εργοθεραπευτή).

Επίσης, δίνονται κατευθυντήριες γραμμές τόσο στην οικογένεια όσο και στους εκπαιδευτικούς.Τέλος, βάσει των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης σχεδιάζεται το Πρόγραμμα Αποκατάστασης που θα ακολουθήσει το κάθε παιδί ξεχωριστά.

 

Αξιολογήστε κι εσείς

Παρακαλώ κάνετε login για να αξιολογήσετε την καταχώρηση αυτή.


© 2000 - 2017 Schools.gr - Development by Georgios Chatzianastasiou.
FacebookYouTubeTwitter