Schools.gr

Πανελλαδικός Οδηγός της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

montessori_banner_968_250

LOGO_EPIDIORTHOSI
IMG_EL(3)IMG_EL(11) (1)IMG_EL(7)IMG_EL(2)

Anatolia Elementary School – Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο

Προστέθηκε από admin

0 αξιολογήσεις


Ακολουθήστε:






Νηπιαγωγείο

Στο Νηπιαγωγείο του Ανατόλια,

  • Συνδυάζουμε τα καλύτερα στοιχεία του ελληνικού και του αμερικανικού εκπαιδευτικού συστήματος.
  • Ακολουθούμε μεθόδους με έντονα βιωματικό χαρακτήρα, οι οποίες έχουν ως οδηγό τους το ίδιο το παιδί
  • Στηρίζουμε την ψυχική, τη συναισθηματική και την ακαδημαϊκή ανάπτυξη των μαθητών μας, για να μπορέσουν οι ίδιοι να ξεκλειδώσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους
  • Καλλιεργούμε τον σεβασμό για τη διαφορετικότητα

Θέλουμε να δημιουργήσουμε πολίτες του αύριο που θα είναι ευαισθητοποιημένοι απέναντι στο περιβάλλον και θα σέβονται τον κόσμο στον οποίο ζουν.

Οι προσεκτικά επιλεγμένοι εκπαιδευτικοί μας είναι έμπειροι και κατέχουν μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών. Εμπνέουν ασφάλεια, εμπιστοσύνη και αποδοχή, σεβόμενοι τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού.

Το πρόγραμμα σπουδών

Σκοπός μας να καλλιεργήσουμε τις γνώσεις, τις δεξιότητες, τις αξίες και τις στάσεις ζωής του παιδιού για την ολόπλευρη ανάπτυξή του και τη μετέπειτα στάση του προς τη μάθηση.

Έμφαση σε:

  • Επικοινωνία
  • Δημιουργική και κριτική σκέψη
  • Προσωπική ταυτότητα και αυτονομία
  • Κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη

 

Το πρόγραμμα σπουδών που εφαρμόζουμε καλύπτει τις παρακάτω μαθησιακές περιοχές:

Εμπλουτισμένο πρόγραμμα από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με:

Συνεργασία με όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες του Ανατόλια μέσα από οργανωμένες εκπαιδευτικές δράσεις. Δραστηριότητες μετά το βασικό ωράριο:

  • Πρόγραμμα Link – επιπρόσθετη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας
  • Τένις
  • Μπάσκετ
  • Ποδόσφαιρο

Οι εγκαταστάσεις

Το Νηπιαγωγείο του Ανατόλια στεγάζεται σε δικό του ανεξάρτητο κτίριο, μέσα σ’ έναν αυτόνομο χώρο, στο ευρύτερο campus του Κολλεγίου Ανατόλια.

Αξιοποιεί όλους τους χώρους του Anatolia campus, όπως:

  • Κλειστό Γυμναστήριο
  • Βιβλιοθήκη Ελευθεριάδης
  • Εργαστήρια χημείας
  • Γήπεδα
  • Δασύλλια

Ο σεβασμός και η αγάπη για το παιδί μας καθοδηγούν πάντα!

 

Δημοτικό

Ένα εξάχρονο οδοιπορικό στο σημαντικότερο σχολείο της ζωής

Tο Δημοτικό σχολείο του Ανατόλια σκοπεύει όχι απλά να εκπαιδεύει, αλλά και να «ταξιδεύει» τα παιδιά στον κόσμο των ιδεών, των αξιών, του πολιτισμού, του λόγου και της τέχνης.  Ετσι, δεν συλλέγουν μόνο γνώσεις, αλλά αποκτούν ουσιαστικές εμπειρίες, εμπεδωνοντας την ιστορία, την παράδοση, τον πολιτισμό, τα γράμματα, την τέχνη, την επιστήμη.

Εφαρμογή του προγράμματος «πολλή δουλειά στο σχολείο – λίγη ώρα για εμπέδωση των μαθημάτων στο σπίτι»

Το παιδί μαθαίνει να δουλεύει στο σχολείο. Στο σπίτι εργάζεται μόνο πάνω σε περιορισμένη ύλη, μέσης δυσκολίας. Στη συνέχεια, οργανώνει το υλικό του, ετοιμάζει την τσάντα του και κουβαλά μόνο τα απαραίτητα.

Σύμφωνα με τους κανόνες της αποδοτικής μελέτης θα πρέπει να εξασκείται στην κριτική σκέψη. Γι’ αυτό το λόγο, ασκήσεις και εργασίες γενικότερα που δεν καταφέρνει να τις τελειώσει ή  αδυνατεί να τις λύσει στο σπίτι τις κάνει με τη βοήθεια του δασκάλου την άλλη μέρα στο σχολείο.

Επέκταση του ωραρίου κατά μία διδακτική ώρα

Με άδεια του αρμόδιου Υπουργείου, το σχολείο επεκτείνει κατά μια διδακτική ώρα ημερησίως το πρόγραμμα του που αφορά στα μαθήματα:

1. Αγγλικά

2. Μουσικοκινητική

3. Δημοτικοί χοροί

4. Πληροφορική

 

Ωρολόγιο εβδομαδιαίο πρόγραμμα

ΤΑΞΕΙΣ Α’ – Β’ – Γ’  Έναρξη 08:25 Λήξη 14:55

ΤΑΞΕΙΣ Δ’ – Ε’ – ΣΤ’ Έναρξη 08:40 Λήξη 14:35

Α’  τάξη

Το κατώφλι του εξάχρονου σχολείου! Η 1η φάση σπουδών.

  • Προγραφικές ασκήσεις. 
  • Προαναγνωστικές προετοιμασίες. 
  • Μέθοδος πρώτης ανάγνωσης. 
  • Ανάγνωση, ορθογραφία, σημασία λέξεων, γραμματική, γραπτή έκφραση, μαθηματικά, λογισμός, οι τέσσερις πράξεις της αριθμητικής μέσα στην εικοσάδα. 
  • Μελέτη περιβάλλοντος. Επαφές με το χωροχρόνο στα επίπεδα του κοινωνικού, γεωγραφικού, ιστορικού, θρησκευτικού, εθνικού και πολιτιστικού χώρου. 
  • Εικαστικά και επαφές με τη τέχνη. 
  • Μουσικοκινητική αγωγή. 
  • Αφήγηση παραμυθιού και γνωριμία με την παιδική λογοτεχνία. 
  • Γυμναστική και παιδαγωγικό παιχνίδι. 
  • Δημοτικοί χοροί. 
  • Ξενόγλωσσο παιγνιώδες πρόγραμμα. Επαφή, γνωριμία και εκμάθηση της Αγγλικής, μέσω της τέχνης. Χωρισμός του τμήματος. 
  • Επαφή με H/Y χρήση παιδαγωγικού υλικού, εισαγωγή στο πρόγραμμα Funecole με ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης.
  • Ποικίλες δραστηριότητες που εντάσσουν το «πρωτάκι» στην κοινωνική ομάδα και το παροτρύνουν να ανακαλύψει τις δικές του τάσεις, τα ξεχωριστά του ταλέντα και να καλλιεργήσει τις δεξιότητες του.
  • Θεατρικό παιχνίδι.

B΄ τάξη

Η ολοκλήρωση της 1ης φάσης. Η  Β΄ τάξη λειτουργεί συμπληρωματικά στην Α’. 

  • Ολοκλήρωση των βασικών δεξιοτήτων στη γραφή, την ανάγνωση, την ορθογραφία της ελληνικής γλώσσας. 
  • Εμπλουτισμός της Γραμματικής. Πρώτες έννοιες του συντακτικού φαινομένου, συστηματική επαφή με την παιδική λογοτεχνία. 
  • Εμπλουτισμός λεξιλογίου, εκμάθηση και άσκηση στο γραπτό λόγο. Εμπέδωση του δεκαδικού αριθμητικού συστήματος. Οι τέσσερις πράξεις της αριθμητικής μέσα στην εκατοντάδα (ασκήσεις και προβλήματα). Η μελέτη περιβάλλοντος συνδυάζεται με παιδαγωγικό υλικό που βοηθά το παιδί να γνωρίσει το γεωγραφικό, θρησκευτικό, εθνικό, κοινωνικό και ιστορικό περιβάλλοντα χώρο.
  • Εικαστικά και τέχνη. Ποικιλία δραστηριοτήτων, θεατρικό παιχνίδι, μουσική προπαιδεία και δραματοποίηση. 
  • Γυμναστική και παιδαγωγικό παιχνίδι. 
  • Επαφή με τον Η/Υ και χρήση του πάνω σε ελληνικά και αγγλικά προγράμματα, ανάπτυξη της μεθόδου του Funecole στην αγγλική γλώσσα.
  • Αγγλική γλώσσα, γραφή, ανάγνωση και έκφραση.

Γ΄ τάξη

Η αρχή του 2ου κύκλου σπουδών.

  • Πρόγραμμα καλλιέργειας της Ελληνικής γλώσσας.
  • Εισαγωγή στα μαθήματα του συντακτικού.
  • Εμπλουτισμός του αναγνωστικού προγράμματος με βοηθήματα στη γλώσσα.
  • Εισαγωγή των βοηθημάτων για την έκθεση.
  • Μέθοδος αποδοτικής μελέτης στα λεγόμενα βοηθητικά μαθήματα (ιστορία, θρησκευτικά, μελέτη περιβάλλοντος).
  • Εξάσκηση στην αγγλική γλώσσα.
  • Εισαγωγή στην Τέχνη. Θεατρικό παιχνίδι και μουσικοπαιδαγωγικά. 
  • Δραματοποίηση και Λογοτεχνικό βιβλίο.
  • Γυμναστική, αθλοπαιδείες και παιδαγωγικό παιχνίδι.
  • Δημοτικοί χοροί.
  • Μουσικοκινητική Αγωγή.
  • Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Πράκτορες του πλανήτη».

Δ΄ τάξη

Ολοκλήρωση του 2ου κύκλου σπουδών.

  • Εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος με βοηθήματα στα Ελληνικά και τα Μαθηματικά. 
  • Ολοκλήρωση του Συντακτικού. 
  • Βιβλία εκθέσεων και συστηματική επαφή, το λογοτεχνικό βιβλίο. 
  • Ολοκλήρωση των τεσσάρων πράξεων της πρακτικής αριθμητικής μέσα στη χιλιάδα. 
  • Αισθητοποίηση των αριθμών πάνω από τον 1000. Προσέγγιση των δεκαδικών και κλασματικών αριθμών. 
  • Γνωριμία με την Επιπεδομετρία. 
  • Εισαγωγή του μαθήματος Γεωγραφία της Ελλάδας. 
  • Χαρτογράφηση. 
  • Επισκέψεις σε χώρους της πόλης μας και σε περιοχές του νομού μας. 
  • Γυμναστική και υγιεινή. 
  • Εικαστικά και τέχνη. 
  • Δημιουργίες. 
  • Τα Αγγλικά ως βασική  γλώσσα. 
  • Μαθήματα πληροφορικής (Χρήση H/Y με ελληνικά και αγγλικά προγράμματα). 
  • Δημοτικοί χοροί.
  • Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Πράκτορες του Πλανήτη».
  • Χρήση του διαδραστικού πίνακα.

Ε΄ τάξη

Η αρχή του 3ου κύκλου σπουδών.

  • Συστηματική και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των μαθημάτων της Γλώσσας και των Μαθηματικών (βοηθήματα, ασκήσεις εμπέδωσης). 
  • Συντακτικό Νεοελληνικής και εισαγωγή στην Λογοτεχνία. 
  • Φυσική και Χημεία στο εργαστήριο. 
  • Γεωγραφία με παιδαγωγική υλικό και με βοήθεια των  H/Y.
  • Ιστορία με πλούσιο εποπτικό υλικό. 
  • Προχωρημένα μαθήματα στον H/Y. 
  • Εμπλουτισμός των μαθημάτων της Αγωγής με παρακινητικές διεργασίες (παρουσία επιστημόνων, επαφές με κοινωνικούς παράγοντες). 
  • Ομαδικές εργασίες. 
  • Εισαγωγή στις Αλγεβρικές έννοιες. 
  • Ολοκλήρωση στις έννοιες: ακέραιοι αριθμοί, δεκαδικοί, κλασματικοί, συμμιγείς. 
  • Ξεχωριστό μάθημα Επιπεδομετρία – Σχέδιο. 
  • Προχωρημένα Αγγλικά. 
  • Εικαστικά, Τέχνη. Επαφή με δημιουργίες, Εκθέσεις δημιουργημάτων. 
  • Αθλοπαιδιές, Ομάδες. 
  • Γυμναστική, Δημοτικοί χοροί, Υγιεινή. 
  • Μουσική, Δραματοποίηση. 
  • Εισαγωγή δεύτερης ξένης γλώσσας (Γαλλικά ή Γερμανικά).
  • Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Πράκτορες του Πλανήτη».
  • Εκτεταμένη χρήση του διαδραστικού πίνακα.

ΣΤ΄  τάξη

Ολοκλήρωση του 3ου και τελευταίου κύκλου σπουδών για το Δημοτικό σχολείο και παράλληλα προετοιμασία για το Γυμνάσιο.

  • Συστηματική και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση των μαθημάτων της Ελληνικής γλώσσας και των Μαθηματικών. 
  • Αλγεβρικές έννοιες και Στερεομετρία. Σχέδιο  και Επιπεδομετρία. 
  • Σχέσεις Αριθμητικής και Γεωμετρίας. 
  • Ολοκλήρωση του προγράμματος της Γλωσσικής καλλιέργειας. 
  • Εισαγωγή των Αρχαίων Ελληνικών. 
  • Λογοτεχνική ανάλυση κειμένων. 
  • Προετοιμασία για το Γυμνάσιο. 
  • Φυσική και Χημεία στο εργαστήριο. 
  • Γεωγραφία μέσα από πλαίσιο εποπτικό υλικό και τη χρήση  H/Y στο εργαστήριο. 
  • Κατασκευή χαρτών. 
  • Ιστορία και εποπτικό υλικό. 
  • Γνωριμία με ιστορικούς χώρους. 
  • Ολοκλήρωση του επιπέδου των Αγγλικών. Προετοιμασία για το Γυμνάσιο του ΑΝΑΤΟΛΙΑ. 
  • Προχωρημένα μαθήματα H/Y. 
  • Γυμναστική, Δημοτικοί χοροί, Αθλοπαιδιές, Ομάδες. 
  • Υγιεινή. 
  • Μουσική, Θέατρο και Δραματοποίηση. 
  • Ψυχολογική προετοιμασία για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ανώτερης βαθμίδας. 
  • Ποικιλία δραστηριοτήτων που ενδυναμώνουν τις φιλίες των παιδιών και με το σχολείο.
  • Επέκταση του διαδραστικού πίνακα σ’ όλα τα μαθήματα.

Δραστηριότητες εντός του ωρολόγιου προγράμματος

Κάθε Παρασκευή, την 7η ώρα (13:35 – 14:25), όλα τα παιδιά των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων συμμετέχουν σε μία από τις παρακάτω δραστηριότητες:

  • Ορχήστρα κρουστών
  • Χορωδία
  • Μοντέρνος χορός (κορίτσια)
  • Δημοτικοί χοροί (επίλεκτο)
  • Δημοσιογραφία και Η/Υ
  • Μπάσκετ και ποδόσφαιρο
  • Μαθηματική Ολυμπιάδα 
  • Αρχαία Ελληνικά (ΣΤ’)
  • Ορχήστρα οργάνων
  • Θεατρική τέχνη
  • Σκάκι
  • Φωτογραφία
  • Λογοτεχνία

Πρόγραμμα γλωσσικής καλλιέργειας

Η εφαρμογή του προγράμματος αυτού είναι αναγκαία διότι:

Α. Το σχολείο μας μέσα από ποιοτικές διαδικασίες καλύπτει τις ανάγκες του παιδιού πάνω στην «κατάκτηση» της γλώσσας.
Β. Είναι αναγκαίο, το κάθε παιδί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα του με οργάνωση και με τη συστηματική εκμετάλλευση του χρόνου του.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθήτριες και οι μαθητές μας:

1.  Να αποκτήσουν ένα επαρκές λεξιλόγιο ώστε να γίνουν ικανοί στο να δημιουργούν οι ίδιοι αποτελεσματικό προφορικό και γραπτό λόγο. 
2.  Να μυηθούν στις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των γλωσσικών,  γραμματικών και συντακτικών φαινομένων. 
3.  Να μυηθούν στο να δουλεύουν με σύστημα , τάξη και μέθοδο. 
4.  Να γνωρίσουν τον πλούτο της λογοτεχνίας και να εξοικειωθούν παράλληλα με την λειτουργία της βιβλιοθήκης. 
5.  Να καλλιεργήσουν πολύπλευρα τη γλώσσα (κατανόηση, παραγωγή και χρήση του λόγου και ανάλυση των μορφών της γλώσσας).

Στο πρόγραμμα γλωσσικής καλλιέργειας, το Ανατόλια έχει εισαγάγει βιβλία – βοηθήματα που έχουν επιμεληθεί οι ίδιοι εκπαιδευτικοί μας.

Οι τρόποι που επιτυγχάνονται οι παραπάνω στόχοι περιγράφονται αναλυτικά για την κάθε τάξη:

Νηπιαγωγείο: Καθημερινά, άσκηση και ολόπλευρη χρήση του προφορικού λόγου (παιδική λογοτεχνία, ακουστική βιβλιοθήκη, κουκλοθέατρο).

Προφορικές και προαναγνωστικές ασκήσεις. Γνωριμία με τα γράμματα της γλώσσας.  Λεκτικά παιχνίδια και δραστηριότητες γύρω από αυτά.

Α΄ τάξη:  Πρώτη ανάγνωση, πρώτη γραφή, προφορική, γραπτή έκφραση.

Σχολικά βοηθήματα.
α. Προασκήσεων της γλώσσας μας
β. Τα γράμματα της γλώσσας μας
γ. Γραμματική

Συστηματική και επιμελημένη εκμάθηση ορθογραφίας τουλάχιστον 150 λέξεων. Δεμένα τεύχη λεξικολογικών ασκήσεων. (Σημασία, ορθογραφία, γραμματική, έκφραση).

Β΄ τάξη:  Εκμάθηση τουλάχιστον 250 λέξεων. Γραμματική και συντακτικό. Συστηματική εκμάθηση γραπτής έκφρασης.

Σχολικά βοηθήματα.
α. Γραμματικής
β. Λεξικολογικών ασκήσεων
γ.  Γραπτής έκφρασης

Γ΄ τάξη: Συστηματική εκμάθηση τουλάχιστον 400 λέξεων (Σημασία, ορθογραφία, γραμματική, εμπλουτισμός έκφρασης), 
Γραμματική, Συντακτικό, Γραπτή έκφραση.

Σχολικά βοηθήματα.
α.  Γραμματικής
β.  Συντακτικό βιβλίο
γ.   Βιβλίο έκθεσης

Δ΄ τάξη: Συστηματική εκμάθηση τουλάχιστον 600 λέξεων (Σημασία – Ορθογραφία- γραμματική – εμπλουτισμός έκφρασης), Λεξιλογικές ασκήσεις, Γραμματική, Συντακτικό, Έκθεση, Λογοτεχνική παρέμβαση.

Σχολικά βοηθήματα.
α. Γραμματικής
β. Συντακτικού
γ.  Έκθεσης

Ε΄ τάξη: Επιμελημένη προσέγγιση τουλάχιστον 1000 λέξεων (Σημασία – ετυμολογία – ορθογραφία – γραμματική -  εμπλουτισμός έκφρασης), Λογοτεχνία, Γραμματική, Λεξιλογικές ασκήσεις, Συντακτικό, Έκθεση. 

Σχολικά βοηθήματα.
α. Γραμματικής
β. Συντακτικού
γ.  Λογοτεχνίας

ΣΤ΄ τάξη:  Εκμάθηση 1200 λέξεων, Λογοτεχνία, Γραμματική, Λεξιλογικές ασκήσεις, Συντακτικό, Έκθεση.

Σχολικά βοηθήματα
α.  Γραμματικής
β.  Συντακτικού
γ.  Λογοτεχνίας
δ.  Προγράμματα προσέγγισης της Αρχαίας Ελληνικής

Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να καταστήσει πλουσιότερη τη γλωσσική παιδεία των μαθητών έχοντας ως αρωγούς πέρα από το Συντακτικό και την Λογοτεχνία:

  • Τη βιβλιοθήκη του Σχολειου
  • Τις βιβλιοθήκες των τάξεων 
  • Το πρόγραμμα «Γνωριμία με τους Δημιουργούς της Λογοτεχνίας». 
  • Σειρά εκδηλώσεων προώθησης του λογοτεχνικού βιβλίου.

Μαθηματικά

Τα μαθηματικά διδάσκονται με βάση την ύλη που αναφέρεται στο Αναλυτικό πρόγραμμα.  Ο δάσκαλος έχει μια σειρά βοηθημάτων, όπως για παράδειγμα τα βιβλία του σχολικού οργανισμού της Κύπρου και κυρίως εργάζεται με έντυπο υλικό που έχει θεωρία και εξάσκηση.  Στις δυο τελευταίες τάξεις δίνεται έμφαση στις αλγεβρικές έννοιες, με τον τρόπο που δουλεύονται στο Γυμνάσιο καθώς και στην επιπεδομετρία με κατασκευές και χρήση των γεωμετρικών οργάνων.  Όλα τα βοηθήματα των Γ’, Δ’, Ε’, ΣΤ’ τάξεων περιέχουν ύλη του μαθηματικού οργανισμού ΚΑΓΚΟΥΡΟ που προάγει και καλλιεργεί τα μοντέρνα μαθηματικά.  Το σχολείο μας αποτελεί εξεταστικό κέντρο στον ετήσιο μαθηματικό διαγωνισμό του ΚΑΓΚΟΥΡΟ.

Βοηθητικά Μαθήματα

Ο κύκλος αυτών των μαθημάτων (Ιστορία, Γεωγραφία, Μελέτη Περιβάλλοντος κ.λπ.) διδάσκεται , εξετάζεται  και καλλιεργείται με γνώμονα την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Εμπλουτίζεται με εποπτικά μέσα, με τη χρήση των Η/Y αλλά  και του διαδραστικού ηλεκτρονικού πίνακα που έχει αντικαταστήσει πλέον τους παραδοσιακούς «μαυροπίνακες».

Το αναλυτικό πρόγραμμα

Το Ανατόλια εφαρμόζει το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, όπως αυτό έχει εκπονηθεί  από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.  Οι παρεμβάσεις που η Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό έχουν επιμεληθεί έχουν σαν στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας αυτών των προγραμμάτων.

Το αναλυτικό πρόγραμμα εμπλουτίζεται με συγγραφικό έργο, με καινούργια μαθήματα και με περισσότερες διδακτικές ώρες. Όλα αυτά αποτελούν συνάρτηση των ιδιαιτεροτήτων που χαρακτηρίζουν το σχολείο και έχουν να κάνουν με τη φιλοσοφία που το διέπει, τις νέες τεχνολογίες, τις σύγχρονες απόψεις της παιδοψυχολογίας, τους γονείς αλλά και τους μαθητές.

Θεωρούμε πως η ιδιωτική πρωτοβουλία που σέβεται την πολιτεία και τα εντεταλμένα όργανα της, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει εγκυρότερα το σύγχρονο. Αποτελεί την πλέον ευκίνητη διαδικασία προσαρμογής προς την πρόοδο και σ’ αυτήν οφείλονται οι περισσότερες καινοτομίες.

Το σχολείο μας, τηρεί το νόμιμο, ακολουθεί τις συστάσεις του παιδαγωγικού ινστιτούτου, εφαρμόζει τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και συνάμα καινοτομεί εκσυγχρονίζοντας τα εκπαιδευτικά προγράμματά του.

Αξιολόγηση Μαθητών

Η αξιολόγηση των μαθητών αποτελεί κύρια μέριμνα του Ανατόλια. Δεν στοχεύει απλά να ενημερώνει τους γονείς για την πορεία των παιδιών τους. Αποτελεί απεναντίας μία σύνθετη διαδικασία, έντονα  παιδοκεντρική, που στοχεύει όλοι οι εμπλεκόμενοι, παιδιά, γονείς, να αξιολογούν και να αξιολογούνται.

Η αξιολόγηση στοχεύει:

  • Στο μαθησιακό επίπεδο (αν  έχουν  επιτευχθεί οι στόχοι της σχολής και του παιδιού).
  • Στην ψυχολογική εκτίμηση των παιδιών. 
  • Στην συνεργασία των γονέων.
  • Στην αντικειμενική ενημέρωση διδασκόντων, διδασκομένων και γονέων.

Η αξιολόγηση των μαθητών:

  • Ελέγχει το βαθμό κατάκτησης του γνωστικού αντικειμένου καταγράφοντας την επίδοση των μαθητών περιγραφικά και αναλυτικά κατά μάθημα και δραστηριότητα.
  • Καλύπτει στοιχεία της συνολικής παρουσίας του  παιδιού στο σχολείο (επιδόσεις, προσπάθεια, συμμετοχή, συνεργασία, προθυμία, συμπεριφορά, ανάπτυξη πρωτοβουλιών, δημιουργικότητα).

Επιπλέον, με την αξιολόγηση καταγράφουμε:

  • Τη συμμετοχή των παιδιών στο διάλογο μέσα στην τάξη.
  • Τη φαντασία και τη δημιουργικότητα κατά τομείς δράσης.
  • Τη γλωσσική έκφραση, την ακρίβεια στο λόγο και τη χρήση των επιχειρημάτων τους.
  • Την κριτική τους σκέψη.
  • Τη μεθοδικότητα τους στη μελέτη και την οργάνωση της δουλειάς τους.
  • Τη συνεργασία μες τους συμμαθητές τους και το σεβασμό τους στο δάσκαλο.
  • Τις κλίσεις και τις δεξιότητές τους.
  • Τις δυνατότητες και τις ελλείψεις τους.
  • Τη διερεύνηση πιθανών μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών.

Πώς γίνεται η αξιολόγηση

  • Με τον καθημερινό προφορικό έλεγχο. 
  • Με τεστ ημέρας (αντικειμενικά ή ανάπτυξης) 
  • Με διάφορες γραπτές εργασίες. 
  • Με εργασίες στο σπίτι. 
  • Με συνθετικές δημιουργικές εργασίες. 
  • Με τις ομαδικές εργασίες

Πώς αξιολογείται ο μαθητής

  • Στην τάξη καθημερινά.
  • Στις ομαδικές συμμετοχές.
  • Στο διάλειμμα και τις εξορμήσεις.
  • Σε διάφορες δραστηριότητες (αθλητικές, εικαστικές, τεχνολογικές, θεατρικές κ.λπ.).

Πώς καταγράφεται η αξιολόγηση

  • Στα τετράδια του μαθητή και τα έντυπα του.
  • Στα τετράδια καθηκόντων. 
  • Στο «Ενημερωτικό – Πληροφοριακό». 
  • Στον έλεγχο προόδου.

Τι είναι  το «Ενημερωτικό – Πληροφοριακό»

Αποτελεί ένα εργαλείο για το δάσκαλο. Κάθε μαθητής στο τέλος κάθε τριμήνου αξιολογείται σε σχέση με τη συνολική του προσπάθεια, καθώς επίσης και για την ανταπόκρισή του. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή μέθοδο αξιολόγησης που γίνεται με περιγραφή και όχι με αριθμούς. Ο στόχος της δεν είναι απλά να καταγράψει τις επιδόσεις. Στοχεύει κυρίως να συμβάλει στη διάπλαση του χαρακτήρα και στη βελτίωση του παιδιού. Ενημερώνει συγχρόνως παιδί και γονείς, με ενθαρρυντικό πάντα πνεύμα, από μέρος του δασκάλου.

Photo Gallery

IMG_EL(17)
IMG_EL(16)
IMG_EL(15)
IMG_EL(14)
IMG_EL(12)
IMG_EL(11)
IMG_EL(11)-(1)
IMG_EL(10)
IMG_EL(9)
IMG_EL(9)
IMG_EL(8)
IMG_EL(7)
IMG_EL(6)
IMG_EL(5)
IMG_EL(4)
IMG_EL(3)
IMG_EL(2)

Video

 

Αξιολογήστε κι εσείς

Παρακαλώ κάνετε login για να αξιολογήσετε την καταχώρηση αυτή.


© 2000 - 2017 Schools.gr - Development by Georgios Chatzianastasiou.
FacebookYouTubeTwitter